تبلیغات

تاريخ : دو شنبه 16 / 3 / 1394 | 1:14 | نویسنده : مهدی نریمانی

جسارت شرکت سامسونگ در تولید گوشی‌هایی با ابعاد بزرگ یا همان فبلت ها به هیچ عنوان فراموش شدنی نیست. شرکتی که برای نخستین بار و در سال 2011 میلادی از نخستین فبلت سری نوت خود، به نام گلکسی نوت N7000 پرده برداشت. شاید تا قبل از رونمایی این محصول، کاربران چندان با واژه فبلت آشنا نبودند و این شرکت کره‌ای سامسونگ بود که به طور جدی مردم را با دسته‌ی جدید «فبلت‌ها» آشنا نمود. به واقع تولید گوشی 5.3 اینچی (و بزرگ‌تر از آن) در سال 2011 میلادی امری عجیب و غریب و مضحکه آمیز برای کاربران به حساب می‌آمد که سامسونگ با جسارت تمام دست به تولید آن زد و با انتقادات فراوانی از سوی شرکت‌های مختلف روبرو شد. اما اکنون یعنی در سال 2015 میلادی، نه تنها تولید چنین گوشی‌های بزرگی مسخره آمیز نیست، بلکه کاربران از این قضیه کاملا استقبال می‌کنند. مطمئنا شما هم در طول چند سال اخیر، از استقبال خوب و فروش فوق‌العاده‌ی گوشی‌های نوت سامسونگ باخبر شده‌اید. به واقع، این دلیل به تنهایی سبب شد تا شرکت سامسونگ به این راه درست خود ادامه دهد و خط تولید گوشی‌های نوت خود را به ایستگاه چهارم برساند. ایستگاهی که قرار است این شرکت به مدت یک سال در آن توقف نماید و فروش خوبی را از آن بدست آورد. سامسونگ گلکسی نوت 4 در دوازدهمین روز از آخرین ماه فصل تابستان سال 93 خورشیدی در شهر برلین و در طی مراسم جهانی IFA معرفی گردید. مراسمی که سامسونگ علاوه بر نوت 4، از گوشی پر سر و صدای دیگری به نام گلکسی نوت اج رونمایی به عمل آورد. حال این فرصت نصیب ما شد تا مروری کامل در مورد برترین فبلت همراه با قلم دنیا در سال 2014 داشته باشیم. 





ادامه مطلب+ دانلود


موضوع : ، ، ،
تاريخ : دو شنبه 16 / 3 / 1394 | 1:6 | نویسنده : مهدی نریمانی
تاريخ : یک شنبه 15 / 3 / 1394 | 1:57 | نویسنده : مهدی نریمانی

برای اولین بار دانشمندان اعضای بدن را در آزمایشگاه رشد دادند

تا به حال شده یکی از نزدیکان شما دست یا پای خود را در جریان حادثه ای از دست داده باشد و به این فکر کنید که چرا انسان نمی تواند مانند جانوران زنده دیگر اعضای بدن خود را رشد دهد و به همان حالت اول بازگردد؟ به هر حال، علم و تکنولوژی دوشادوش هم، هر روز در حال پیشرفت اند و شاید چند سال دیگر این اتفاق فراگیر شد.

محققین بیمارستان عمومی ماساچوست طی هفته گذشته نتیجه تحقیقات خود را منتشر کردند. آن ها موفق شدند بازویی یک موش را به طور کامل در آزمایشگاه رشد دهند. یعنی عضلات آن کاملا سر جای خود هستند و رگ های خونی، خون رسانی را به درستی انجام می دهند.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.



ادامه مطلب+ دانلود


موضوع : ، ، ،
تاريخ : یک شنبه 15 / 3 / 1394 | 1:54 | نویسنده : مهدی نریمانی

گلکسی اس ۵ Neo با چیپستی جدید و دوربینی بهتر در راه است

سامسونگ به صورت معمول و یک سال پس از عرضه ی موبایلی پرچمدار اقدام به ارائه ی نسخه ای مشابه از آن می نماید، گلکسی نوت ۳ Neo و گلکسی اس ۳ Neo از جمله مواردی هستند که از همین سیاست حاصل شده اند و البته حالا به نظر می آید کمپانی کره ای طراحی و تولید گلکسی اس ۵ Neo را نیز در دستور کار خودش قرار داده باشد.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.



ادامه مطلب+ دانلود


موضوع : ، ، ،
تاريخ : یک شنبه 15 / 3 / 1394 | 1:53 | نویسنده : مهدی نریمانی

اچ تی سی: یک تلفن همراه از خانواده Hero در ماه اکتبر عرضه می شود

با One M9 شاید اچ تی سی نتواند سودی که سال گذشته با One M8 به دست آورد، کسب کند. به هر حال مسئول این اتفاقات مدیران اجرایی شرکت هستند و از بابت این موضوع بسیار پشیمان هستند. چر وانگ، مدیرعامل شرکت در جلسه سالانه سرمایه گذاران شرکت رسما عذرخواهی کرد و گفت در ماه اکتبر، شرکت یک دستگاه از سری Hero به بازار خواهد فرستاد.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.



ادامه مطلب+ دانلود


موضوع : ، ، ،
تاريخ : یک شنبه 15 / 3 / 1394 | 1:49 | نویسنده : مهدی نریمانی

چه انتظاراتی از کنفرانس جهانی توسعه دهندگان اپل داشته باشیم؟

هر سال در ماه ژوئن، اپل کنفرانس جهانی توسعه دهندگان را برگذار نموده و تغییراتی را که به آیفون، آیپد و مک خواهند آمد را برای توسعه دهندگان شرح می دهد تا آنها نیز بتوانند خود را جریانات جدید هماهنگ سازند. امسال اما می توان انتظارات بسیار بیشتری از صرفا چند آپدیت نرم افزاری داشت.

اگر چه تغییرات بی شماری، که البته بیشترشان مربوط به پایداری و امنیت بیشتر هستند، آماده اند تا به iOS و OS X راه پیدا کنند، اما داستان WWDC، امسال رنگ نت های موسیقی به خود گرفته است. منابع معتبر بسیاری اذعان داشته اند که اپل در مراسم هفته ی آینده خود، قصد معرفی سرویس آنلاین استریم موسیقی اش را دارد که بر اساس پلتفرم موسیقی Beats بنا شده. از سوی دیگر باید انتظار دسته ی جدیدی از اپلیکیشن ها را نیز کشید؛ اپلیکیشن هایی که برای Apple TV و اپ استور اختصاصی اش توسعه پیدا خواهند کرد.

در ادامه می خواهیم همه مواردی که احتمال معرفیشان می رود را برایتان لیست کرده و در مورد آنها توضیحاتی ارائه کنیم. WWDC در روز دوشنبه هجدهم خرداد ماه،‌ ساعت ۲۱:۳۰ دقیقه به وقت تهران آغاز می گردد و مثل همیشه می توانید با وبلاگ نویسی زنده دیجیاتو، به شکل لحظه به لحظه در جریان اتفاقات کنفرانس مذکور قرار گیرید. در ادامه با دیجیاتو همراه باشید تا نگاهی داشته باشیم به محصولات، سرویس ها و بروز رسانی هایی که گمان می کنیم در WWDC ۲۰۱۵ رونمایی خواهند شد.



ادامه مطلب+ دانلود


موضوع : ، ، ،
تاريخ : یک شنبه 15 / 3 / 1394 | 1:47 | نویسنده : مهدی نریمانی

آپدیت اندروید ۵٫۱ ماه آینده برای دستگاه های سری اکسپریا عرضه می شود

سری تلفن های همراه اکسپریا سونی، از جمله اکسپریا زد و M2 به زودی به اندروید ۵٫۱ آپدیت خواهند شد، این آپدیت ماه آینده عرضه می شود. اگرچه سونی به دیر عرضه کردن آپدیت اندروید برای تلفن های همراهش شهرت دارد اما این بار سونی کاربرانش را از زمان بندی دقیق مطلع ساخته

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.



ادامه مطلب+ دانلود


موضوع : ، ، ،
تاريخ : یک شنبه 15 / 3 / 1394 | 1:40 | نویسنده : مهدی نریمانی

سایت منبع اندرویدها

Fashion-Story

Fashion Story: Enchanted نام یک بازی مد و مدل لباس فانتزی و جذاب برای گوشی های مبتنی بر اندروید می باشد. مشتریان منتظر هستند و همچنان انتظار می کشند تا شما درب های بوتیک  ولباس های خود را بر روی آن ها باز نمایید تا آن ها بتوانند بهترین تیپ و مدل را برای خود به ارمغان بیاورند. بهترین و فانتزی ترین لباس ها را برای مشتریان انتخاب کرده و به راحتی مغازه خود را به عنوان بهترین مغازه نگاه دارید . در طول بازی باید سعی کنید مشتریان متعددی را به سمت خودتان جذب نمایید تا بتوانید امتیازات متعددی را به دست آورید.

ویژگی های اصلی:

جذب کامل مشتریان به سمت خود

عرضه بهترین لباس های مختلف

رابط کاربری زیبا و شیک



ادامه مطلب+ دانلود


موضوع : ، ، ،

برچسب : دانلود بازی دخترانه ، دانلود بازی های دخترانه ،
تاريخ : یک شنبه 15 / 3 / 1394 | 1:36 | نویسنده : مهدی نریمانی
تاريخ : یک شنبه 15 / 3 / 1394 | 1:32 | نویسنده : مهدی نریمانی
تاريخ : یک شنبه 15 / 3 / 1394 | 1:21 | نویسنده : مهدی نریمانی

 

 

سایت منبع دیجی کالا Digi kala

Sony Xperia Z2

 

در حالی که تنها شش ماه از معرفی ابر گوشی محبوب و معروف Xperia Z1 توسط کمپانی سونی گذشته بود، در نمایشگاه MWC 2014، ژاپنی‌ها مدل جدید این گوشی با نام Xperia Z2 معرفی کردند. Xperia Z2 جهش بزرگی نسبت به Xperia Z1 محسوب نمی‌گردد و تفاوت‌های آنها به صفحه‌نمایش بزرگ‌تر و بهتر، سخت‌افزار قدرتمندتر و بلندگوهای استریو خلاصه می‌شود. با توجه به اینکه بازار گوشی‌های موبایل توسط دو کمپانی سامسونگ و اپل رهبری می‌شود، رقابت برای تصاحب جایگاه سوم توسط کمپانی‌های سونی، ال‌جی، HTC، هواوی و نوکیا بسیار شدید است. سونی هم که از رشد پرسرعت بازار گوشی‌های هوشمند آگاه است، بخش کامپیوترهای شخصی خود یعنی VAIO را به شرکت دیگری واگذار کرد تا بتواند تمام تمرکز خود را بر روی بخش‌های موبایل و کنسول بازی متمرکز کند. حال باید دید که آیا Xperia Z2 می‌تواند سونی را یک پله به کسب رتبه‌ی سوم نزدیک‌تر کند و نماینده‌ی شایسته‌ای از طرف سرزمین سامورایی‌ها باشد یا خیر. سوالی که قصد داریم تا آن را در این نقد و بررسی پاسخ دهیم

. با دیجی کالا در نقد و بررسی Sony Xperia Z2 همراه شوید!

 


ادامه مطلب+ دانلود


موضوع : ، ، ، ،
تاريخ : پنج شنبه 14 / 3 / 1394 | 1:34 | نویسنده : مهدی نریمانی
صفحه قبل 1 1 2 3 4 5 ... 33 صفحه بعد