تبلیغات

تاريخ : پنج شنبه 14 / 3 / 1394 | 1:32 | نویسنده : مهدی نریمانی
تاريخ : پنج شنبه 14 / 3 / 1394 | 1:28 | نویسنده : مهدی نریمانی

نازک ترین تبلت جهان در راه است؛ انتشار تصاویر و اطلاعاتی تازه از گلکسی تب اس ۲ ۸.۰

بر طبق شایعات سامسونگ در حال آماده سازی دو تبلت تمام عیار اندرویدی است تا آنها را جایگزین گلکسی تب اس ۸.۴ و گلکسی تب اس ۱۰.۵ نماید. گفته می شود این تبلت های جدید احتمالا گلکسی تب اس ۲ ۸.۰ و گلکسی تب اس ۲ ۹.۷ نامگذاری خواهند شد.

تا پیش از این چندین رندر از Tab S2 9.7 به رسانه ها راه پیدا کرده بود و حالا بر حسب تصاویری که از طریق سازمان مرتبط به استانداردهای مخابراتی در چین موسوم به TENAA انتشار یافته می توانیم نگاهی به Tab S2 8.0 با شماره مدل SM-T715 نیز داشته باشیم.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.



ادامه مطلب+ دانلود


موضوع : ، ، ،
تاريخ : شنبه 12 / 3 / 1394 | 9:4 | نویسنده : مهدی نریمانی

ام8 بعلاوه‌ی 20 مگاپیکسل

 
امسال تعداد زیادی از طرفداران HTC انتظار داشتند این شرکت که به مشتری‌مداری معروف است یک پرچم‌دار کم‌نظیر و بی‌نقص معرفی کند. سرانجام انتظار طرفداران HTC با برگزاری کنفرانس موبایل بارسلونا به پایان رسید و پرچم‌دار جدید این شرکت تایوانی در جریان مراسمی نه‌چندان جذاب که انتقادهای فراوانی را به‌همراه داشت، معرفی شد. مسوولان HTC تمام تلاش‌شان را به‌کار بسته بودند تا این مراسم به بهترین نحو برگزار شود؛ اما این مراسم در مقایسه با مراسم معرفی «آیفون 6» یا حتی «گلکسی اس6» حرفی برای گفتن نداشت. 
به عقیده‌ی بسیاری از طرفداران، آن‌چه HTC در مراسم معرفی گوشی جدیدش رو کرد، آن‌قدرها هم راضی‌کننده نبود؛ آن‌ها عملا با محصولی مواجه شده بودند که از روزها قبل در جریان تمام مشخصات سخت‌افزاری و شکل و شمایل‌اش قرار گرفته بودند. مسوولان HTC هم در مراسم‌ کاملا معمولی‌شان جوری از پرچم‌دار جدید خود رونمایی کردند که گویی از قبل می‌دانستند استقبال مناسبی از این مراسم نخواهد شد؛ به همین خاطر هم به مراسم معرفی ساده‌ای بسنده شد و برای پررنگ‌تر جلوه دادن این مراسم تلاشی صورت نگرفت‌. 
 
 
مدتی بعد از معرفی «ام9» (M9) زمزمه‌هایی به‌گوش رسید که شاید ام9 گوشی پرچم‌دار اصلی HTC نباشد. این گمانه‌زنی‌ها به دلیل معرفی «ام9 پلاس» (M9 Plus) درست چند هفته بعد از معرفی ام9به‌وجود آمده بود. این در حالی بود که معرفی دو پرچم‌دار در فاصله‌ی زمانی کم‌تر از یک ماه استراتژی‌ای نامتعارف از طرف شرکت‌های بزرگ تجاری از جمله HTC به‌شمار می‌رفت. به‌هرحال ام9پلاس با مشخصات کامل و به‌روز و حتی جنس بدنه‌ی بهتر معرفی شد تا جای این سوال برای طرفداران باقی بماند که پرچم‌دار اصلی HTC در سال 2015 گوشی ام9است یا ام9‌ پلاس؟
در روز معرفی ام9 پلاس، گوشی ام9 برای نقد و بررسی در اختیار دیجی‌کالا قرار گرفت
. با نقد و بررسی این گوشی با ما همراه شوید. 
 


ادامه مطلب+ دانلود


موضوع : ، ، ،
تاريخ : شنبه 12 / 3 / 1394 | 8:44 | نویسنده : مهدی نریمانی


 

در اوایل فروردین سال 93 بود که کمپانی hTC از پرچم‌دار جدید خود به نام hTC One M8 در شهر نیویورک رونمایی به عمل آورد. این اسمارت فون تایوانی که پرچم‌دار سال 2014 کمپانی hTC به حساب می‌آید با نام‌های مختلفی شناخته می‌شود که از این میان می‌توان به M8، New hTC One و یا hTC One 2014 اشاره کرد. M8 در واقع یک آپگرید کامل نسبت به نسل قبلی خود یعنی One به حساب می‌آید و در اولین نگاه به این گوشی متوجه این موضوع خواهید شد. این گوشی تایوانی مجهز به بدنه‌ی تمام آلومینیومی است که آن را تبدیل به یکی از زیباترین و خوش ساخت ترین گوشی‌ها حال حاضر بازار کرده است. یکی دیگر از اتفاق‌های خوبی که در M8 افتاده است، استفاده از قوی‌ترین پردازنده‌ی موجود در بازار (تا به کنون) در این گوشی می‌باشد. اما ممکن است استفاده از برترین پردازنده برای این گوشی پرچم‌دار زیاد کاربران را شگفت انگیز نکند. شگفت‌انگیزتر از این موضوع می‌تواند این واقعیت باشد که hTC از خود انعطاف پذیری نشان داده و اسلات کارت micro SD را برای M8 در نظر گرفته است. همچنین سایز صفحه نمایش این گوشی رشد 0.3 اینچی نسبت به One داشته است. در مورد نرم افزار این گوشی هم باید بگوییم که شاهد ترقی و بهبود بوده‌ایم. M8 از جدیدترین نسخه‌ی اندروید یعنی 4.4 بهره می‌برد و بر روی این سیستم عامل محبوب نسخه‌ی جدید Sense UI پوشانده شده است. 
اما در مورد دوربین استفاده شده در این گوشی باید بگوییم که همچنان hTC بر سنسور 4 التراپیکسلی خود اصرار می‌ورزد؛ همچنین به جای ارتقای پیکسل دوربین خود، از روشی جالب استفاده کرده است. آن هم دوربین دوم در قاب پشتی است که قابلیت تشخیص فاصله را دارد و در نهایت آن را به یکی از سؤال‌برانگیزترین قسمت‌های این گوشی تبدیل شده است. 

اگر گزافه گویی نکرده باشیم، باید بگوییم که انتظارات از گوشی hTC M8 در همان بدو رونمایی زیاد بود و این یک انتظار بیهوده و نابجا برای این کمپانی به حساب نمی‌آمد؛ چرا که پرچم‌دار سال قبلی این کمپانی از نظر بسیاری سایت‌ها از جمله «دیجی کالا» به عنوان برترین اسمارت فون اندرویدی سال 2013 انتخاب شده بود و hTC می‌بایست با تولید و ارائه‌ی M8 توانایی‌های خود را ثابت می‌کرد، زیرا این گوشی قرار است به مدت یک سال پرچم‌داری این شرکت را بر عهده بگیرد. همچنین چون پرچم‌دار نسل قبلی این کمپانی با استقبال چندان گرمی نسبت به سایر پرچم‌داران آن سال در زمینه‌ی فروش مواجه نشد، M8 سنگینی بیشتری را بر روی شانه های خود احساس می‌کند تا بتواند جبران فروش One را کند. 

بدون تلف کردن هیچ زمانی، به سراغ بررسی این گوشی خوش ساخت تایوانی می‌رویم

. پس با ادامه‌ی نقد در دیجی کالا همراه باشید. 



ادامه مطلب+ دانلود


موضوع : ، ، ،
تاريخ : شنبه 12 / 3 / 1394 | 1:57 | نویسنده : مهدی نریمانی

دانلود آهنگ جدید محسن چاوشی به نام بی قرار

دانلود آهنگ جدید محسن چاوشی به نام بی قرار

Download New Song By Mohsen Chavoshi Called Bigharar

 

 



ادامه مطلب+ دانلود


موضوع : ، ،
تاريخ : شنبه 12 / 3 / 1394 | 1:46 | نویسنده : مهدی نریمانی

Star-Fashion-Desginer

در بازی Star Fashion Designer شما در نقش یک طراحی لباس بازی می‌کنید و می‌توانید تنش، درام و الهام کار با طراح‌های بین‌المللی را تجربه کنید. در دنیا سفر کنید و از بهترین‌ها، رازهای طراحی را یاد بگیرید.

ویژگی‌ها:

در ۶ شهر پایتخت مد و فشن کار کنید!

برای مشتری‌های خود لباس‌های ویژه و جدید طراحی کنید

قفل طراحی‌ها، الگوها و لوازم شگفت‌انگیز را باز کنید

سبک طراحی و خلاقیت خود را به نمایش بگذارید!



ادامه مطلب+ دانلود


موضوع : ، ، ،
تاريخ : شنبه 12 / 3 / 1394 | 1:40 | نویسنده : مهدی نریمانی

معرفی Reduce؛ اپلیکیشنی برای فشرده سازی تصاویر JPEG در ویندوزفون

اگر از دوربین تلفن هوشمندتان زیاد استفاده می کنید، احتمالا به مشکل پر شدن حافظه از تصاویر حجیم دوربین برخورده اید. برای جلوگیری از این مشکل ممکن است برخی تهیه نسخه پشتیبان از عکس ها را در فضای ابری به شما پیشنهاد کنند.

اما راه دیگری هم وجود دارد و آن فشرده سازی عکس هاست؛ طوری که در عین حفظ کیفیت فضای کمتری از حافظه موبایل را به خود اختصاص دهند. اپلیکیشن Reduce در ویندوزفون که امروز به معرفیش می پردازیم، برای چنین کاری ساخته شده است.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید. 



ادامه مطلب+ دانلود


موضوع : ، ،
تاريخ : شنبه 12 / 3 / 1394 | 1:12 | نویسنده : مهدی نریمانی

 نوشته امین بیگ زادهتاریخ دقیق عرضه ویندوز ۱۰ مشخص شد

مایکروسافت که قبلا از عرضه ویندوز ۱۰ در تابستان سال جاری خبر داده بود، بالاخره امروز تاریخ دقیق عرضه سیستم عامل آینده اش را مشخص کرد: ۲۹ جولای (هفتم مرداد ماه) روزی است که می توانید ویندوز جدید را تجربه کنید.

گفتنی است که پیش تر لیزا سو، مدیر عامل کمپانی AMD از عرضه ویندوز ۱۰ در جولای پیش رو خبر داده بود. زمان بندی مایکروسافت نمایانگر این است که این کمپانی آمریکایی خواهان آن است که هر چه سریع تر، قابلیت های سیستم عامل جدید خود را نهایی و تکمیل کند.

با دیجیاتو در ادامه مطلب همراه باشید



ادامه مطلب+ دانلود


موضوع : ، ،
تاريخ : شنبه 12 / 3 / 1394 | 1:10 | نویسنده : مهدی نریمانی
تاريخ : شنبه 12 / 3 / 1394 | 1:8 | نویسنده : مهدی نریمانی
تاريخ : شنبه 12 / 3 / 1394 | 1:6 | نویسنده : مهدی نریمانی
صفحه قبل 1 ... 2 3 4 5 6 ... 33 صفحه بعد