گلکسی اس ۵ Neo با چیپستی جدید و دوربینی بهتر در راه است
تبلیغات

تاريخ : یک شنبه 15 / 3 / 1394 | 1:54 | نویسنده : مهدی نریمانی

 

گلکسی اس ۵ Neo با چیپستی جدید و دوربینی بهتر در راه است

 

سامسونگ به صورت معمول و یک سال پس از عرضه ی موبایلی پرچمدار اقدام به ارائه ی نسخه ای مشابه از آن می نماید، گلکسی نوت ۳ Neo و گلکسی اس ۳ Neo از جمله مواردی هستند که از همین سیاست حاصل شده اند و البته حالا به نظر می آید کمپانی کره ای طراحی و تولید گلکسی اس ۵ Neo را نیز در دستور کار خودش قرار داده باشد.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

 

بر طبق شایعاتی که در همین رابطه به بیرون درز یافته، گلکسی اس ۵ Neo دارای نمایشگری ۵.۱ اینچی از نوع Super AMOLED و با رزولوشن ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ پیکسل خواهد بود. درست همانند گلکسی اس ۵، ۱۶ گیگابایت حافظه ی داخلی، ۲ گیگابایت حافظه ی رم، دوربین اصلی ۱۶ مگاپیکسلی و باتری ۲۸۰۰ میلی آمپر ساعتی نیز از دیگر مشخصه های موبایل مورد بحث محسوب می شوند.

ابعاد اسمارت فون مذکور هم نسبت به مدل اصلی تغییر خاصی نکرده و کماکان اندازه های ۱۴۲ در ۷۲.۵ در ۸.۱ میلی متر با وزنی ۱۴۵ گرمی حفظ شده و تنها تفاوت ها در چیپست، دوربین جلویی و تکنولوژی های ارتباطی مورد پشتیبانی خلاصه می گردند.

اس ۵ Neo به چیپست جدید ۶۴ بیتی و هشت هسته ای اگزینوس ۷۸۵۰ مجهز شده. پیش از این حضور چیپست یاد شده از طریق وب سایت GFXBench در یک فبلت برند چینی TCL مسجل گشته بود و بر همین اساس گمان می رود با پردازنده ای عمدتاً دارای هسته های Cortex-A53 با سرعت پردازشی ۱.۶ گیگاهرتز و پردازشگر گرافیکی Mali-T720 مواجه باشیم.

این موضوع حکایت از این دارد که با نمونه ای دان گرید شده از اگزینوس ۵۴۲۲ و یا اسنپدراگون ۸۰۱ که هر دو در گلکسی اس ۵ استفاده شده بودند طرف خواهیم شد.

از سوی دیگر دوربین جلویی شامل ارتقا گشته و حالا سنسوری ۵ مگاپیکسلی مشابه گلکسی اس ۶ و اس ۶ اج دارد. دوربین پشتی نیز از یکی از سنسورهای خانگی کمپانی تولید کننده بهره می گیرد.

محصول جدید سامسونگ در دو نسخه ی تک و دو سیم کارته به تولید خواهد رسید هر چند که دور از ذهن نیست مدل دو سیم کارت تنها در بازارهای هند، چین و روسیه عرضه شود، زیرا در این بازارها تقاضا برای چنین تلفن هایی بسیار زیاد است.

از دیگر مشخصه های اس ۵ Neo نیز می توانیم به پشتیبانی از تکنولوژی ارتباطی LTE-A، اندروید ۵.۱ آب نبات چوبی و رابط کاربری تاچ ویز اشاره داشته باشیم. در مورد زمان عرضه و قیمت محصول مورد بحث هنوز حرفی به میان نیامده.

 

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:









موضوع : ، ، ،