بر اساس تحلیل ها، فروش آیفون در ۳ ماهه چهارم امسال افزایش نمی یابد
تبلیغات

تاريخ : دو شنبه 16 / 3 / 1394 | 16:13 | نویسنده : مهدی نریمانی

بر اساس تحلیل ها، فروش آیفون در ۳ ماهه چهارم امسال افزایش نمی یابد

به گفته جمعی از تحلیلگران موسسه مالی Wells Fargo اپل در سه ماهه چهارم سال ۲۰۱۵ همان قدر آیفون خواهد فروخت که در بازه زمانی مشابه در سال گذشته فروخته بود.

در صورت به حقیقت پیوستن این پیش بینی، شرکت یاد شده برای نخستین بار در ۳ ماهه پس از معرفی آیفون جدیدش، فروش بیشتر از سال گذشته را تجربه نخواهد کرد.

این در حالی است که تعداد اپراتورهای موبایلی ارائه کننده آیفون در حال رسیدن به بیشترین تعداد خود است. تخمین های موجود در مورد تعداد فعلی این قرارداد ها حکایت از آن دارد که اهالی کوپرتینو در حال حاضر با ۴۱۴ اپراتور در سطح جهان همکاری می کنند که مجموعا به ۹۵ درصد از کل مشترکین موبایل در دنیا سرویس می دهند.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

 

در سالهای گذشته اپل همواره مشغول گسترش پهنه فعالیت هایش به کشورها و اپراتورهای جدید بوده است تا فروش گروه محصولات آیفون خود را افزایش بخشد.

به عنوان یکی از آخرین و قابل توجه ترین استراتژی های اتخاد شده آن در این راستا می توان به آغاز فروش آیفون ۶ در چین اشاره کرد؛ امری که در آمار فروش ۶۱.۲ میلیون دستگاه آیفون در ۳ ماهه اول سال ۲۰۱۵ نقش مهمی ایفا نمود.

حال به اعتقاد تحلیل گران شرکت مذکور، اپل تنها در صورتی می تواند به روند افزایش آمار فروش آیفون ادامه دهد که موفق شود از اپراتورهای فعلی طرف قراردادش، مشترکین بیشتری را جذب نماید.

بر همین اساس است که این تحلیل گران در پیش بینی خود گوشزد کرده اند فروش آیفون در ۳ ماهه چهارم سال ۲۰۱۵ نسبت به بازه زمانی مشابه در سال پیش از آن، دچار افزایش نخواهد شد.

با این وجود، نباید نگران موفقیت اقتصادی اپل بود چرا که این شرکت پیش از این بافروش ۷۴.۵ میلیون عدد آیفون در ۳ ماه موفق شد سود بسیار مناسبی در سال ۲۰۱۴ به جیب بزند و حتی اگر امسال این آمار افزایشی به خود نبیند، باز هم تغییری در جایگاه این شرکت ایجاد نخواهد شد.

ناگفته نماند همانطور که پیشتر خبر دادیم بر اساس گمانه زنی ها و اطلاعات اخیرا منتشر شده، تاریخ عرضه آیفون بعدی روز ۳ مهر در نظر گرفته شده است.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:









موضوع : ، ، ،