مشخصات موبایل معرفی نشده گلکسی J7 سامسونگ در یک سایت روسی رویت شد
تبلیغات

تاريخ : دو شنبه 16 / 3 / 1394 | 16:23 | نویسنده : مهدی نریمانی

مشخصات موبایل معرفی نشده گلکسی J7 سامسونگ در یک سایت روسی رویت شد

تلفن هوشمند گلکسی J7 سامسونگ هنوز هم معرفی نشده اما شواهد زیادی در حال حاضر موجود است که نشان می دهد این محصول به همراه موبایل J5 به زودی از راه می رسند.

اخیرا اطلاعات تازه ای در رابطه با موبایل J7 روی یک سایت خرده فروشی روسی منتشر شد که هرگونه ظن و گمان در رابطه با وجود آن را برطرف می کند و جالب است بدانید که از هم اکنون امکان پیش سفارش این محصول وجود دارد و این نشان می دهد که به زودی خبرهای تازه ای از سوی کمپانی کره ای سازنده آن خواهیم شنید.

در ادامه این مطلب با digatoهمراه باشید.

 

با در نظر داشتن تصویر منتشر شده از موبایل مورد بحث می توان گفت که این محصول با نمایشگر ۵٫۵ اینچی اش که رزلوشنی برابر با ۷۲۰ در ۱۲۸۰ پیکسل دارد در گروه میان رده ها جای می گیرد.

البته درست است که نمایشگر این تلفن همراه از نوع HD است اما بی تردید نمی تواند باعث شگفتی کاربران شود و با در نظر داشتن ابعاد فبلت مانند این دستگاه باید بگوییم که نمایشگر تراکم پیکسلی پایینی خواهد داشت.

از طرف دیگر این روزها شمار زیادی از تلفن های هوشمند جدید همراه با نمایشگر ۱۰۸۰p عرضه می شوند، در نتیجه به نظر نمی آید که موبایل های J7 و J5 (که احتمالا دارای نمایشگری با رزلوشن ۷۲۰p است) بتوانند مورد توجه قرار بگیرند.

یک چیپست هشت هسته ای Marvel PXA1936 و همچنین ۱٫۵ گیگابایت رم نیز برای این محصول در نظر گرفته شده و دستگاه دارای ۱۶ گیگابایت حافظه داخلی است و برای آن دسته از کاربرنی که قصد دارند حجم بالایی از اپلیکیشن ها، بازی و رسانه های دیگر را روی موبایلشان داشته باشند باید یگوییم که یک درگاه میکرو اس دی نیز روی بدنه این محصول در نظر گرفته شده.

باتری این دستگاه ظرفیتی برابر با ۳۰۰۰ میلی آمپر ساعت دارد و مدلی که در این سایت روسی معرفی شده از نوع دو سیم کارتی است، و مشخص نشده که آیا برای ایالات متحده آمریکا و دیگر نواحی دنیا نوع تک سیم کارتی ساخته می شود یا خیر.

اوایل این هفته مشخص شد که موبایل های J7 و J5 درست مانند گلکسی S6 و S6 Edge از رابط کاربری TouchWiz UX بهره می برند اما جدای از این مساله که همه این دستگاه ها توسط سامسونگ ساخته شده اند و روشن است که شباهت هایی میانشان دیده شود، خصوصیات مشابه متعددی را می توان میان سری J و کهکشانی های امسال یافت.

Samsung-Galaxy-J7-Russian-Listing-Leak


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:









موضوع : ، ، ،