مشخصات سخت افزاری سامسونگ گلکسی J7 لو رفت
تبلیغات

تاريخ : سه شنبه 17 / 3 / 1394 | 1:49 | نویسنده : مهدی نریمانی

سامسونگ هنوز گلکسی J7 را به‌طور رسمی معرفی نکرده است؛ اما به تازگی مشخصات سخت‌افزاری این گوشی توسط خرده‌فروشی‌های مختلف منتشر شده.

این گوشی که قرار است در کنار ‌تلفن‌همراه هوشمند دیگری به نام گلکسی J5 معرفی شود، در یک سایت روسی به‌منظور پیش فروش قرار گرفته است. پیش‌فروش J7 احتمالا خبر از معرفی رسمی آن در آینده‌ی نه‌چندان دور می‌دهد. براساس اطلاعات منتشر شده این گوشی جزو محصولات میان رده‌ی بازار قرار می گیرد. طراحان سامسونگ برای J7 یک صفحه‌ی نمایش 5.5 اینچی با وضوح تصویر 720×1280 در نظر گرفته‌اند. البته به نظر میرسد سامسونگ می توانست از صفحه‌ی نمایش با کیفیت تری برای این محصول استفاده کند؛ چرا که اندازه‌ی صفحه‌ی نمایش این گوشی باعث شده تا کیفیت‌اش در مقایسه با محصولات مشابه این سازنده حرف زیادی برای گفتن نداشته باشد. از طرف دیگر سامسونگ از پردازنده های هشت هسته ای Marvel PXA1936 برای این گوشی استفاده کرده و 1.5 گیگابایت حافظه‌ی رم را هم برای آن درنظر گرفته است‌. حافظه‌ی داخلی 16 گیگابایتی درنظر گرفته شده برای این مدل جدید هم فضای نسبتا مناسبی را برای ذخیره‌ی اطلاعات کاربران فراهم کرده است. 



بر اساس اطلاعات منتشر شده توسط خرده‌فروشی‌ها مدل J7 به یک باتری 3000 میلی آمپری مجهز خواهد شد. این گوشی به صورت تک و دو سیم کارته راهی بازار می شود. هر دو گوشی گلکسی J5 وگلکسی J7  از رابط کاربری TouchWiz UX که برای گوشیهای S6  و S6 Edge در نظر گرفته شده بود، استفاده می کنند.
منبعPhonearena
 

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:









موضوع : ، ، ، ،