ایکس‌باکس وان با هارد یک ترابایتی
تبلیغات

تاريخ : سه شنبه 17 / 3 / 1394 | 1:54 | نویسنده : مهدی نریمانی

به‌تازگی یک دستگاه کنسول ایکس‌باکس وان جدید با ظرفیت حافظه‌ای دو برابر حافظه‌ی قبلی، یعنی یک ترابایت در فروشگاه اینترنتی آمازون دیده شده است.

احتمال دارد مایکروسافت به‌زودی از یک کنسول ایکس‌باکس وان جدید با ظرفیت حافظه‌ی داخلی دو برابر مدل‌های فعلی رونمایی کند. البته بر اساس اطلاعات منتشر شده این مدل جدید قیمتی حدود پنجاه دلار بیش‌تر از کنسول‌های فعلی خواهد داشت.
این کنسول جدید با حافظه‌ی داخلی یک ترابایتی و قیمت 399.99 دلاری در فروشگاه اینترنتی آمازون دیده شده است؛ اما طبق معمول پس از مدت کوتاهی از این سایت حذف شده است. تاریخ عرضه‌ی این محصول در آمازون بیست و پنج‌ام خرداد ماه قید شده بود. تاریخی که قرار است مایکروسافت کنفرانس‌اش را در جریان نمایشگاه E3 امسال برگزار کند. پیش از این مرسوم بوده که اگر شرکتی قصد داشته باشد از به‌روزرسان‌های سخت‌افزاری کنسول‌های‌اش رونمایی کند، علاقه‌مندان بتوانند در همان روز کنسول به‌همراه به‌روزرسان را تهیه کنند.



در بخش مشخصات این کنسول قید شده بود که دسته‌ی بازی این کنسول به یک جک هدفون 3.5میلی‌متری مجهز خواهد بود. کابران ایکس‌باکس مدت‌ها بود که در انتظار این جک بودند تا بتوانند از هدست‌های مورد علاقه‌‌شان در جریان بازی استفاده کنند.
قیمت ایکس باکس وان کنونی 350 دلار و ظرفیت حافظه‌ی آن هم 500 گیگابایت است. بنابراین، کنسول یک ترابایتی ‌آن هم با اختلاف قیمت 50 دلاری می‌تواند گاملا مقرون به صرفه باشد. مطمئنا تایید این خبر برای کسانی که هنوز این کنسول را تهیه نکرده‌اند و قصد خریدش را دارند، بسیار خوشایند خواهد بود.
منبعNeowin
 

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:









موضوع : ، ، ، ،