Evleaks اسکنر عنبیه چشم پرچمدار بعدی مایکروسافت را تایید کرد
تبلیغات

تاريخ : سه شنبه 17 / 3 / 1394 | 1:12 | نویسنده : مهدی نریمانی

«ایوان بلس» مشهور به Evleaks تایید کرده که یکی از پرچمداران آینده مایکروسافت از اسکنر عنبیه چشم بهره می‌برد.

بازار تکنولوژی یک پیام مهم دارد: «می‌خواهیم سیستم‌های شناسایی زیستی را جایگزین پسوردهای بدون امنیت شما کنیم.» این هدف که با اسکنرهای اثر انگشت آغاز شد، حالا پای عنبیه چشم را نیز به این بازی جذاب باز کرده است.


مدتی است که قیمت اسکنرهای اثر انگشت کاهش شدیدی داشته تا شرکت‌هایی چون هوآوی رسما اعلام کنند که حتی گوشی‌های پایین‌رده خود را به این اسکنرها مجهز خواهد کرد. با این کاهش قیمت، راه برای تکنولوژی‌های گران‌تر و حرفه‌ای‌تر باز می‌شود.

در این شرایط خبر می‌رسد که مایکروسافت یکی از شرکت‌های مطرحی است که پس از تولیدکنندگانی مانند Vivo چین قصد دارد از اسکنر عنبیه چشم در پرچمدار آینده خود استفاده کند. مایکروسافت سیستم Microsoft Hello را نیز بدین منظور در ویندوز 10 طراحی کرده است. توسعه‌دهندگان می‌توانند با استفاده از این سرویس المان‌های زیستی مانند اثر انگشت و عنبیه چشم را به عنوان یکی از متدهای ورود به برنامه‌هایشان انتخاب کنند.

حالا «ایوان بلس» (E. Blass) مشهور به Evleaks افشاگر نام آشنا و معتبر اینترنت خبر داده که یکی از پرچمداران بعدی مایکروسافت که با نام رمز Cityman شناخته می‌شود از اسکنر عنبیه چشم بهره خواهد برد.

استفاده از این تکنولوژی در پرچمدار بعدی مایکروسافت مدتی است که در شایعات اینترنتی شنیده می‌شود، اما این اولین‌باری است که یک افشاگر معروف آن را تایید می‌کند.
آیا پرچمداران جدید مایکروسافت برگ برنده این شرکت خواهند بود؟
منبعPhone Arena
 

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:









موضوع : ، ، ، ، ،